ديجيتال ماركتينگ ديجيتال ماركتينگ .

ديجيتال ماركتينگ

ارتقا CTR و خريد سرچ گوگل با كليك

سفارش و خريد سرچ گوگل تجاري

(تاثير فوق العاده سريع و انفجار CTR - بدون ريسك طبيعي ارگانيك - جستجو كاربران ايراني از گوگل فارسي در موبايل يا دسكتاپ يا هر دو)
مناسب ارتقا فوري جايگاه عبارات كليدي سايت هاي بين صفحه 20 تا رديف نخست صفحه 1 گوگل و مناسب ارتقا تمامي كلمات پررقابت 200 ثانيه اي تضميني

انفجار ctr

جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست . Google ميداند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد. با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد. فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .
اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.
نكته: در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها بصورت پيش فرض از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر بعد از كليك تا لحظه خروج از سايت 200 ثانيه باشد.
 
لينك سفارش جهت انفجار ctr تك تك عبارات كليدي سايت خود:
https://chicrank.com/cart.php?gid=30

منبع : شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۹:۲۱ توسط:زهرا موضوع: نظرات (0)

6 نقطه تست شده براي فروش بيشتر

 6 نقطه تست شده براي فروش بيشتر

يكي از ترندهاي دنيا اينه كه دنيا داره پيچيده‌تر (Complex) ميشه و هر روز شاهد تنوع بسيار بيشتري از علايق افراد هستيم.
.
.
در نتيجه يك كسب‌وكار، پول و قدرت كافي نداره كه بتونه محصولي درست كه مورد علاقه همه واقع بشه، پس بايد يك جامعه هدف براي خودش انتخاب كنه و دقيقا نيازها و علايق اون جامعه هدف رو در نظر بگيره.
.
.
يادمه يك مقاله مي‌خوندم كه مي‌گفت در هر صنعتي كه فعاليت مي‌كنين، اگر به ۱۰۰۰ مشتري وفادار برسين (مشتري‌اي كه برگردا) شما بيزنس موفقي دارين و به حد خوبي از ثروت هم رسيدين.
.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۹:۱۹ توسط:زهرا موضوع: نظرات (0)

رژ گونه كرمي بهتر است يا رژ گونه پودري؟

رژ گونه كرمي بهتر است يا رژ گونه پودري؟

 

رژ گونه چيست؟

رژ گونه يكي از لوازم آرايشي و بهداشتي است اين محصول بي نظير و زيبا به گونه هاي شما رنگ مي دهد و استخوان گونه ي شما را برجسته تر نشان مي دهد. و براي كساني كه كرم پودري با پوشش زياد استفاده كرده اند يك وسيله ي ضروري است. در واقع اين ماده ي آرايشي به چهره ي شما شادابي مي بخشد و حالت بي روحي صورت شما را از بين مي برد.

به طور كلي رنگ رژ گونه از دو نوع تشكيل مي شود: يكي رنگ طبيعي كه پوست صورتتان را مي پوشاند و ديگري يكي رنگ دلخواهي است كه خود افراد براساس دلخواه انتخاب مي كنند.

 

انواع رژ گونه

رژ گونه در انواع مختلفي پودري، كرمي، ژله اي يا مايع  در بازار مو جود مي باشندكه هركدام از اين ها بايد بر اساس نوع پوست انتخاب شوند. پر استفاده ترين  آن نوع پودر است كه از  از تركيبات رنگي و متراكمي جذاب چربي ايجاد شده است. در اين نوع، حفظ حالات طبيعي چهره و جذب بهتر چربي پوست از مزاياي آن است و براي پوست معمولي يا چرب مناسب تر است. براي استفاده از  اين نوع رژ بايد از براش مويي استفاده كنيد تا رنگ، يكنواخت روي صورت شما پخش شود، همچنين  بهتر است از حركات چرخشي در براش خود بهره ببريد تا به طور مساوي به تمام نقاط پخش شود.

اگر پوستي خشك و يا چين و چروك داريد از نوع كرم آن استفاده كنيد زيرا اين نوع حاوي مرطوب كننده است. و براي زدن آن از براشي كه سري صاف داشته باشد استفاده كنيد و به صورت ضربه اي  بزنيد. و اما اگر به دنبال ماندگاري بالا هستيد از نوع مايع يا ژله اي آن استفاده كنيد و براي زدن آن از قلم موي مخصوص آرايش يا انگشت دست استفاده كنيد.

رژ گونه گياهي

شما بايد رژ گونه را متناسب با رنگ پوستتان انتخاب كنيد پس اگر رنگ پوست شما گرم است رنگ هاي هلويي و مرجاني بيشتر براي شما متناسب است. و اگر پوستي با ته رنگ سرد داريد از صورتي خالص و رنگ هاي قرمز بيشتر استفاده كنيد بعد از اينكه رنگ پوست تان را تشخيص داديد حالا مي توانيد رنگ مورد نظرتان را متناسب با فصل انتخاب كنيد. در فصل تابستان رنگ هاي روشن تر را امتحان كنيد. فرقي ندارد كه رنگ هاي درخشان را استفاده كنيد  يا رنگ هاي نرم و خنثي مهم اين است كه با  لباستان هم خواني داشته باشد.

 

نحوه استفاده از رژ گونه

براي زدن رژ گونه بايد ابتدا جلوي آينه قرار بگيرد و وقتي كه جلوي آينه لبخند بزنيد يك سيب روي چهره ي شما پديد مي آيد حال مي توانيد از طريق نگاه به اين سيب آرايش صورت خود را شروع كنيد. اگر شما يك صورت گرد داريد براي اينكه آن را كشيده نشان دهيد بايد روي سيب صورت تان آن را بزنيد و به سمت شقيقه رنگ را محو كنيد. اگر صورت لاغري داريد به صورت دوراني روي گونه هايتان بزنيد و به سمت گوش ها رنگ را محو كنيد.  اگر مي خواهيد صورت كشيده خود را گرد نشان دهيد  مي توانيد فرچه را به طرف شقيقه بكشيد و در آخر چانه و پلك هاي خود را نيز كمي رژ بزنيد. همچنين براي دوام آن ابتدا روي گونه نوع كرمي سپس كمي پودر مات و در آخر نوع پودري آن را روي گونه بزنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۸:۲۵ توسط:زهرا موضوع: نظرات (0)

انفجار ctr سايت و ارتقا رتبه گوگل در 7 روز

صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست .

با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه كولاك فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

  1.  در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر از لحظه جستجو و كليك تا خروج از سايت نيز حداقل از 30 ثانيه شروع مي شود و در بسته هاي ويژه تا 2,5 دقيقه متفاوت خواهد بود .
  2.  با توجه به اينكه ما از اين سرويس در پروژه هاي خود استفاده مي كنيم ظرفيت اين سرويس محدود بوده و غير قابل تمديد است

سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك چه كاربردها و امكاناتي دارد :

  • انفجار و ارتقا فوري و همزمان Total Impressions , Total Clicks
  • انفجار و ارتقا فوري 99.9% Average CTR نمونه 1 نمونه 2
  • انفجار و ارتقا فوري Average position
  • ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي در گوگل تا رديف برتر Google
  • ارتقا رنك الكسا ايران و جهاني
  • قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي
  • قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ
  • قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

برچسب: ارتقا ctr،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۰:۲۶ توسط:زهرا موضوع: نظرات (0)

دو دشمن انضباط شخصي

دو دشمن انضباط شخصي

 


سلسله درس هاي انضباط شخصي
.
انصباط شخصي دو دشمن خيلي بزرگ داره
.
راه ميانبر:
چيزي است كه باعث ميشود مردم راه اسان را در پيش بگيرند و هميشه دنبال يك راه ميانبر باشند.
.
به جاي تن دادن به كارهاي سخت اما ضروري، در پي آن هستند كه با انجام كارهاي سريع و اسان به موفقيت برسند كه آن هم تقريبا غير ممكن است.
.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۵:۴۸ توسط:زهرا موضوع: نظرات (0)