دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ .

دیجیتال مارکتینگ

برآورد اندازه بازار

 
.
مدل TAM-SAM-SOM یکی از مدل‌های متداول برای برآورد اندازه بازاره که با بخش‌بندی بازار، درک جامعی از بازار و محدودیت‌هاش ارائه می‌ده. این بخش‌ها شامل TAM، SAM و SOM می‌شه که توی این پست توضیح دادیم. البته لازم به ذکره که برای تعیین بازار هدف باید درک خوبی از بازار و رقبا داشته باشیم تا بتونیم مدلی واقع‌بینانه و عمل‌گرا برای بازار ارائه بدیم.
.
آیا شما برای برآورد اندازه بازار کسب‌وکارتون از این مدل استفاده می‌کنین؟ چه روش‌ها و مدل‌های دیگه‌ای رو برای این کار می‌شناسین؟
.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۷:۵۶ توسط:زهرا موضوع: نظرات (0)