6 نقطه تست شده برای فروش بیشتر
در رویکرد مشتریمحوری (Customer Centric) در مارکتینگ هم داریم که به جای این که اول یک محصول بیاریم و بعد سعی کنیم اون رو به زور به افراد مختلف بفروشیم، ابتدا جامعهای از افرادی رو انتخاب کنیم که نیازهای مشترک دارن و سپس یکی ازون نیازها رو رفع کنیم.
.
.
مثلا ابتدا جامعهای از مدیران که خیلی دوست دارن مقالات انگلیسی رو بخونن تا به روز باشن و کسبوکارشون رو رشد بدن؛ اما وقت ندارن زبان آموزش ببینن.
.
.
سپس یکی از نیازهای مشترک اونها رو حل کنیم. مثلا بگیم ما یک پکیچ آموزشی زبان مخصوص مدیران داریم که وقت کمی ازتون میگیره چون فقط مطالبی آموزش داده میشن که برای یک مدیر کاربرد داره.
.
.
.
یک جامعه از افراد انتخاب کنین که نیازهای مشترک دارن، سپس یک نیاز حلنشده اونها رو حل کنین و بعد سعی کنین در مرحله اول، ۱۰۰۰ مشتری جذب کنین. در این صورت بیزنس موفقی خواهید داشت.
برچسب: ،